sobota, 30 stycznia 2016

20. Część zmian, część pozostaje uff taka sama - M. x3

Cześć ;)

DDDDAAAAWWWWNNNNOOOO mnie tutaj nie było. Chyba to brak czasu, a raczej napewno, obecnie jestem przeziębiona, i siedzę w domciu. Moja miłość do M. ,nie zmieniła się negatywnie, a wręcz przeciwnie, ona z każdym dniem się umacnia. Jest nadal bardzo kochany, ćwiczonka pozostały. Rok 2015 przywitałam u boku mojego Mężczyzny <3 , przy najlepszym boku, z Najukochańszą osobą, jaką tylko mogłabym sobie wyobrazić. Zbieram materiał do napisania podsumowania 2015 roku. ;D. P.S. zmieniłam kolor włosów, podcięłam je, i dzięki wcierce odrosły, ba nawet ciut dłuższe niż przed obcięciem :D. <brak pomysłu na dalszą część notki, muli mnie :x >



 "Nie o uśmiech mi chodzi
bo się śmiałeś nie raz 
ale o to co kiedyś utworzyło się w Nas 
coś co przyszło tak nagle
czego w życiu najbardziej było mi brak
Jesteś moim aniołem i miłością bez dna" 
M. <3
120 dni ! Kocham, Kocham <3
Dziękuję ;* 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz